29 квітня 2021, 10:00
Відбулась презентація результатів дослідження стану громадянської парламентської просвіти
28 квітня відбулася панельна онлайн-дискусія щодо стану впровадження громадянської парламентської просвіти в закладах освіти.
На
заході представили масштабне соціологічне дослідження стану
громадянської парламентської просвіти в системі освіти, потреб і
проблем, що постають перед вчителями в процесі її здійснення, а
громадянських настроїв і ставлення до парламентської просвіти школярів.
У
дослідженні взяли участь 1332 освітян і 2542 школярів з більшості
регіонів України. За результатами напрацьовано рекомендації зацікавленим
сторонам для посилення громадянської парламентської просвіти, які й
пропонувались до обговорення під час дискусії.
Дослідження було проведене в рамках проєкту «Розширення мережі інтерактивних парламентських просвітницьких осередків для учнів молодшої та середньої школи», що реалізується громадською організацією «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики» в межах Програми USAID РАДА.
Захід набрав масштабу ще до його початку, адже загалом Освітній центр отримав
близько 150 реєстраційних листів від охочих взяти участь. Так, на
презентацію результатів дослідження в онлайн-форматі підключилися
освітяни з 15 областей України, серед яких і ректори, завідувачі кафедр
провідних університетів країни. Також долучилися представники Апарату Верховної Ради України, Київської міської ради, члени громадських організацій.
Із вітальним словом до присутніх звернувся радник заступниці Голови Верховної Ради України Павло Булгак.
Також виступили представник місії USAID в Україні Едгар Мейсон, президент Фонду Східна Європа Віктор Лях та стратегічна радниця з питань парламентаризму Програми USAID РАДА Олена Сотник.
Власне
презентація передбачала звіт з якісного опитування вчителів та учнів
методом фокус-груп та кількісного опитування шляхом онлайн-анкетування.
Модерувала презентацію голова ГО «Агенція розвитку освітньої політики»,
доктор наук з державного управління Людмила Паращенко.
У
рамках дослідження, педагогів опитували на предмет обізнаності та
готовності впроваджувати громадянську парламентську просвіту, а зі
школярами спілкувалися на тему «Я громадянин/громадянинка України!»
Опитувальник мав визначити рівень зацікавленості політичним життям
країни та готовність до виборів, громадянську активацію та партисипацію,
обізнаність про діяльність парламенту. При опитуванні орієнтувалися на
Міжнародне дослідження програм виховання громадянськості та
громадянських прав.
Після
презентації результатів дослідження тривала насичена дискусія щодо
шляхів впровадження громадянської парламентської просвіти в системі
освіти та рекомендацій для зацікавлених сторін.
Подію організували Освітній Центр Верховної Ради України, Програма USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа, та ГО «Агенція розвитку освітньої політики».
Джерело: Фейсбук-сторінка Освітнього центру Верховної Ради України
28 квітня відбулася панельна онлайн-дискусія щодо стану впровадження громадянської парламентської просвіти в закладах освіти.
На заході представили масштабне соціологічне дослідження стану громадянської парламентської просвіти в системі освіти, потреб і проблем, що постають перед вчителями в процесі її здійснення, а громадянських настроїв і ставлення до парламентської просвіти школярів.
У дослідженні взяли участь 1332 освітян і 2542 школярів з більшості регіонів України. За результатами напрацьовано рекомендації зацікавленим сторонам для посилення громадянської парламентської просвіти, які й пропонувались до обговорення під час дискусії.
Дослідження було проведене в рамках проєкту «Розширення мережі інтерактивних парламентських просвітницьких осередків для учнів молодшої та середньої школи», що реалізується громадською організацією «Об’єднання «Агенція розвитку освітньої політики» в межах Програми USAID РАДА.
Захід набрав масштабу ще до його початку, адже загалом Освітній центр отримав близько 150 реєстраційних листів від охочих взяти участь. Так, на презентацію результатів дослідження в онлайн-форматі підключилися освітяни з 15 областей України, серед яких і ректори, завідувачі кафедр провідних університетів країни. Також долучилися представники Апарату Верховної Ради України, Київської міської ради, члени громадських організацій.
Із вітальним словом до присутніх звернувся радник заступниці Голови Верховної Ради України Павло Булгак.
Також виступили представник місії USAID в Україні Едгар Мейсон, президент Фонду Східна Європа Віктор Лях та стратегічна радниця з питань парламентаризму Програми USAID РАДА Олена Сотник.
Власне презентація передбачала звіт з якісного опитування вчителів та учнів методом фокус-груп та кількісного опитування шляхом онлайн-анкетування. Модерувала презентацію голова ГО «Агенція розвитку освітньої політики», доктор наук з державного управління Людмила Паращенко.
У рамках дослідження, педагогів опитували на предмет обізнаності та готовності впроваджувати громадянську парламентську просвіту, а зі школярами спілкувалися на тему «Я громадянин/громадянинка України!» Опитувальник мав визначити рівень зацікавленості політичним життям країни та готовність до виборів, громадянську активацію та партисипацію, обізнаність про діяльність парламенту. При опитуванні орієнтувалися на Міжнародне дослідження програм виховання громадянськості та громадянських прав.
Після презентації результатів дослідження тривала насичена дискусія щодо шляхів впровадження громадянської парламентської просвіти в системі освіти та рекомендацій для зацікавлених сторін.
Подію організували Освітній Центр Верховної Ради України, Програма USAID РАДА, що виконується Фондом Східна Європа, та ГО «Агенція розвитку освітньої політики».
Джерело: Фейсбук-сторінка Освітнього центру Верховної Ради України